Translate

sunnuntai 2. heinäkuuta 2017

Mistä minä kirjoitan, mistä sinä kirjoitat, MIKSI minä kirjoitan

Mistä minä kirjoitan:
On aika kirjoittaa, ajatuksia, tunteita, ruokabloggauksia, mietteitä, sivullisia sivuääniä, raiteiden kolinaa, mitä mieleen juolahtaa, elämästä ja kaikesta siitä mitä tapahtuu siinä välissä. En itsekkään vielä tiedä tarkemmin, onko tämä hetken huumaa vai pitempiaikainen suhde. Kokeillaan ja katsotaan mihin tämä johtaa vai johtaako mihinkään.

Minähän voisin kirjoittaa vaikka viimeisistä 5 vuoden jojoilusta tai ripsien pidennyksistä, joita olen kokeillut kerran. En taida, kirjoitan mielummin mielenkiintoisista ihmisistä, mielenkiintoisista paikoista, hyvästä ruuasta, luovuudesta runojen muodossa, hyvästä elämästä, unelmista, ehkä vastoinkäymisistä jos uskallan. Nähtäväksi jää...

Mistä sinä kirjoitat?
Luen satunnaisesti eri blogeja, tarkemmin seuraan erään ystävän kirjoituksia http://www.rantapallo.fi/wandermust/ sekä seuraan erilaisia sivustoja kuten hidasta elämää. Viimeaikoina olen kiinnostunut Kaisa Jaakkolan teksteistä ja ohimennen vilahtaa hirvittävän paljon mielenkiintoisia tekstejä, mutta ehkä tästä bloggauksesta innostuneena alan myös seurata tarkemmin erinäisten ihmisten blogeja.Will see...

MIKSI minä kirjoitan:
Kirjoitan, koska se auttaa. Kirjoitan, koska se helpottaa oloa. Kirjoitan, koska se on jotain omaa. Kirjoitan, koska se antaa minulle omaa aikaa. Kirjoitan, koska sitä on ehdotettu eri ystävien toimesta erinäisissä yhteyksissä. Kirjoitan, koska haluan kokeilla.

Tiivistettynä, kirjoitan koska pääni sisällä on niin paljon tarinoita, asiaa sanottavana, mielipiteitä, tekstiä, ahdistusta ja iloa, sadetta ja säteitä. En ole välttämättä edes hyvä kirjoittaja, mutta ihan yks ja sama. Kirjoitan mitä sylki suuhun tuo. Aion olla rehellinen, haluan oppia, janoan lisää jotain mitä en edes vielä tiedä. En ole mielestäni lahjakas kirjoittajana, sanavarastoni on luultavasti todella tylsä, mutta minä en ole tylsä :) Joten nähtäväksi jää...

3 kommenttia:

  1. Yeah! You go girl! Hyvältä näyttää! Talletan mun lukulistalle heti. ❤️

    VastaaPoista
  2. hihii...tästä se lähtee, tarvittiin vaan yksi maaninen iltapäivä <3

    VastaaPoista
  3. Mahtavaa Sissi, kuulin sut tän ruudun läpi! Bring it on! Ja kirjoitat niin pitkälle kun hyvältä tuntuu, tats it, simppeliä! <3

    VastaaPoista